Поиск
Мобильный: Киевстар 096-339-73-51
Мобильный: МТС 066-024-03-69
Мобильный: Лайф 063-076-90-94
Адрес: Киево-Святошинский р-н,г.Вишневое ул.Киевская,8
ICQ: 614765131
В корзине товаров: 0
Корзина пуста
Вход
Укажите свой email Введите корректный email
Укажите пароль
Вход через соц. сети:
Подписка на новости
Укажите свой email Введите корректный email
Указания по подтверждению подписки на новости магазина отправлены на Ваш email
Ошибка. Проверьте правильность заполнения полей или попробуйте позже
Главная > Citroen > Citroen AX

Citroen AX

Citroën (по-українськи вимовляється Сітроен) — французька автомобільна компанія. І є самостійним відділенням французького концерну PSA Peugeot Citroën.

Андре Сітроен (André Citroën) народився 5 лютого 1878 року в родині успішного підприємця. Його батько був співвласником підприємств, що займалися обробкою та продажем дорогоцінних каменів. Але не батько вчив Андре премудростям бізнесу. Коли майбутньому автомобілебудівнику було всього шість років, Леві Сітроен (Levi Bernard Citroën) покінчив життя самогубством. Втім, своїй родині він залишив чимало: величезну спадщину плюс зв'язки у фінансових і промислових колах Парижа.

Citroën C4F (1929)

У ті часи син звичайно продовжував справу батька. Але Андре торгівля не приваблювала. У 1889 році він вступив у Політехнічну школу і після її закінчення, у віці двадцяти трьох років, почав працювати в майстернях своїх друзів братів Естеном, де вироблялися деталі для паровозів.

У 1905 році Сітроен став компаньйоном Естеном, вклавши в справу все отримане від батьків спадок. Він налагодив на заводі випуск зубчастих коліс (шестерень) — набагато досконаліше тих, що робили конкуренти. Сконструював їх нікому не відомий польський механік-самоучка. А Сітроен вчасно помітив, що нова технологія дуже перспективна, і купив патент на її використання.

Citroën B11 Sport

Дуже швидко шестерні стали користуватися попитом на міжнародному ринку — у Лондоні, Брюсселі й навіть Москві, що приносило власникам фірми величезні прибутки. Звідси бере початок і емблема компанії у вигляді перевернутих букв «V», які схематично позначають конічні шестерні. У Франції цю емблему називають «подвійний шеврон».

Сітроен виконував на заводі обов'язки технічного й комерційного директора, і незабаром він перестав мати конкурентів. Ім'я молодого підприємця стало легендою й допомогло йому в 1908 році зайняти місце технічного директора на автомобільному заводі Mors.

Citroën 2CV

Сітроен і тут розвив бурхливу діяльність: залучив до роботи свіжі розуми, модернізував конструкцію автомобілів, що випускаються і запропонував знизити ціни на них. Успіх прийшов негайно. Продажі різко збільшилися.

Під час Першої Світової війни Сітроен знову довів свої здібності. Він поставив свій підприємницький талант на службу воюючої Франції й своїх ділових амбіцій. Бачачи, як погано французька армія забезпечується боєприпасами, він вступає в переговори з військовим міністерством і пропонує в тримісячний строк налагодити масштабне виробництво снарядів. Армійському начальству проект здається нездійсненним. Однак Сітроен переконав державу укласти з ним контракт.

Citroën SM

Гроші на будівництво нового заводу він зібрав досить швидко: 20% угоди авансувала держава, інші відсутні засоби вдалося взяти в кредит у друзів-промисловців і фінансистів.

І в лічені місяці буквально на порожньому місці, на паризькій набережній Жавель, виникають заводи по масовому виробництву зброї, що випускають більше снарядів, ніж усі інші підприємства країни разом узяті. Сам Сітроен пояснює свої успіхи всього одним словом: організація.

Ще в розпал бойових дій Андре Сітроен замовив інженерам креслення автомобіля, який згодом одержав його ім'я. І ось, після війни, коли замовкли гармати, у нього було все, щоб організувати і розгорнути власне автомобільне виробництво: досвід, висококваліфікована команда, виробничі приміщення, де раніше випускали снаряди, і величезні фінансові кошти, зароблені на військових замовленнях.

Citroën DS Cabrio

Він один раз відвідав Америку, де на заводах Форда познайомився з американськими методами виробництва автомобілів, і в 1919 році, спільно з конструктором Жюлем Саломоном (Jules Salomon), творцем мало успіх автомобіля Le Zebre, приступив до випуску автомобілів на колишньому збройовому заводі на набережній Жавель. Він прагнув до щоденного випуску 100 автомобілів.

На відміну від своїх європейських конкурентів, Сітроен побудував виробництво за американським принципом, почавши з випуску однієї-єдиної моделі. У той момент його основною метою було перетворення автомобіля з недоступною «дива» в масовий товар.

Малолітражки, що пропонуються споживачам за низькою ціною, розходилися як гарячі пиріжки. Поступово модельний ряд розширився, і за перші десять років роботи компанія збільшила випуск машин майже в 50 разів. Першою моделлю був тип А (Citroën А) з двигуном об'ємом 1,3 літра і потужністю 7,4 кВт (10 к.с.), випущений у травні 1919 року.

У таємниці від всіх Андре Сітроен розбирав на своєму заводі такі відомі американські автомобілі, як Buick, Nash, Studebaker, і вивчав на них можливі методи серійного виробництва. Фактично його Citroën А став одночасно і першим серійно виробляється автомобілем в Європі.

Citroën CX 2400 GTI 1978

За чотири роки виробництво досягло трьохсот автомобілів на день. Тоді ж Citroën виступив з новим, «народним» автомобілем 5 CV, який отримав назву Trefle («Трилисник»).

Сітроен також першим задумався про можливості далекоглядної реклами. Справа тому, що в 1925 році компанією Citroën було випущено понад 60 тисяч автівок, а в 1929-му — майже 100 тисяч.

Такі високі результати дозволили Citroën вийти на перше місце за обсягами виробництва у Франції, а потім і в Європі. Але зробити товар — це ще не все. Його ще потрібно продати. І, щоб залучити майбутніх споживачів, Сітроен розробив грандіозну систему реклами своїх машин і свого імені, що став автомобільною маркою. Його фірма налагодила випуск іграшкових «Сітроені», в точності повторювали великі машини для дорослих.

Щоб фірмовий знак заводів Сітроєна постійно був перед очима водіїв, по всій Франції були встановлені покажчики і дорожні знаки, увінчані «подвійним шевроном».

Citroën XM

Заради залучення потенційних клієнтів влаштовувалися так звані «рекламні пробіги» з віддалених районів Франції. По шляху проходження автомобілів фахівці компанії розповідали через гучномовці про особливості тієї чи іншої моделі Citroën.

Слова підкріплювалися помітними афішами, плакатами, цікавими вікторинами та лотереями, які організовувалися під час стоянок. В результаті від 3% до 15% відвідувачів виставок «на колесах» їхали додому на власних авто.

Демонстрацію товарів Сітроен взагалі вважає найкращою рекламою. «Виставки — найефективніший і найменш дорогий засіб реклами. Ні один із самих хитромудрих рекламних прийомів не може зрівнятися з демонстрацією продукції. Враження від побаченого на власні очі набагато багатшими від того, яке залишають кілька рядків у газеті», — вважав бізнесмен.

На рекламу Сітроен ніколи не шкодував грошей. Так, у 1929 році він побудував автомагазин, фасадом якого служила суцільна скляна вітрина заввишки в 21 метр і шириною в 10 метрів. Через цю прозору стіну, на яку пішло 19 тонн скла, можна було прямо з вулиці побачити безліч машин, розставлених на шести ярусах. Потім він заснував власну страхову компанію і заснував власні — жовті та блакитні — дорожні знаки.

Citroën BX TRD

Якось, почувши про одне англійською льотчика, котрий уміє виводити на небесному тлі букви за допомогою що залишається літаком білого сліду, Сітроен загорівся ідеєю намалювати на небі своє власне ім'я.

Трюк був виконаний: у небі з'явилися чотиристаметрові літери прізвища підприємця, що розтягнулися майже на п'ять кілометрів. Через кілька хвилин напис, на виготовлення якої були витрачені величезні гроші, розчинилася в повітрі. Але який ефект!

Citroën AX

Кульмінацією рекламних шукань бізнесмен, підкріплюються його особистим пихою, став проект «Ейфелева вежа» у вогні "". Встановивши на вежі 125 тисяч лампочок, компанія Сітроєна подарувала сучасникам незабутнє видовище. Один за одним на вежі спалахували десять зображень: силует Ейфелевої вежі, зоряний дощ, політ комет, знаки Зодіаку, рік створення вежі, поточний рік і, нарешті, прізвище Сітроен.

Андре Сітроен одним з перших повірив у міжнародне призначення автомобіля і підкріплював свою віру участю в самих авантюрних підприємствах, типу марафонської гонки по Сахарі або не менш важкого автопробігу по Азії.

На моделі В2 потужністю 14,8 кВт (20 к.с.) з напівгусеничного ходової частиною вперше вдалося прокласти шлях через пустелю Сахара, а на моделі С4 — проїхати Середню Азію і, згодом, арктичну частина Канади.

А своїм замовникам Сітроен посилав грамофонні платівки із записом реклами своїх автомобілів.

Citroën Xantia

Економічна криза на початку 30-х років послужив причиною занепаду діяльності Сітроєна. У 1933 році Сітроен вирішив повністю перебудувати заводи на набережній Жавель. Витративши величезні кошти, він здійснив реконструкцію в рекордно короткий термін — усього за 5 місяців.

На підприємстві загальною площею в 55 тис. кв.м була розміщена гігантська безперервна потокова лінія продуктивністю 1000 машин в день. Стільки в той час споживав весь французький автомобільний ринок.

Citroën Berlingo I

Але опанувала Сітроенів гігантоманія, в кінцевому рахунку, обернулася проти нього. Ахіллесовою п'ятою бізнесмена завжди була фінансова сторона справи. Він завжди жив боргами, залучаючи величезні інвестиції під свої ризиковані проекти. Його потреби в грошах постійно випереджали його фінансові можливості.

Заплатити за ризик довелося в 1934 році, наприкінці світової економічної кризи. Кредитори відмовили Сітроенів в нових позиках, а падіння попиту на автомобілі позбавило його можливості викрутитися за рахунок власних коштів.

Після декількох спроб знайти джерела фінансування Сітроен змушений був оголосити себе банкрутом. 60% акцій фірми отримав тоді концерн гумових виробів Michelin. Сітроен не дожив до успіху нового революційного проекту з переднім приводом, концепції якого фірма залишилася вірною до цього дня. Він помер у березні 1935 року. Його раптову кончину французькі газети пояснювали трьома причинами: "Пан Сітроен помер від невиліковної хвороби. Цілком можливо, що його відхід з життя прискорили що обрушилися на нього фінансові труднощі. Можливо, роль у цьому відіграла і смерть дочки ".

Citroën Xsara

Однак те, що бізнесмен зробив за 20 років, назавжди увічнити його ім'я. Воно як і раніше прикрашає автомобілі, що випускаються під однією з найвідоміших світових марок. «Якщо задум хороший, ціна не має ніякого значення», — говорив Андре Сітроен.

Citroën SM став плодом співпраці з відомою італійською компанією Maserati. Оснащений 170-сильним двигуном V6, гідропневматичної підвіскою та дисковими гальмами всіх коліс, SM став гідним купе класу GT.

Багато досягнень і перемог було в історії компанії Citroën та її знаменитих моделей. Але з пісні слова не викинеш — після майже 50 років тріумфу на автомобільному Олімпі компанії Citroën довелося пережити і прикрий період спаду.

Citroën C-Metisse (концепт)

Люди старшого покоління, які цікавляться автомобілями, напевно пам'ятають ті часи, коли перше місце серед французьких автомобілебудівників займав саме Citroën. Peugeot і Renault не дано було обігнати цю марку, як не дано було піднятися над буденністю традиційних моделей. Citroën ж для своїх автомобілів не скупився ні на передові технології, ні на оригінальний дизайн. Це були воістину гідні автомобілі.

У той час, до речі, жодному з французьких президентів не могла прийти в голову ідея — їздити на чому-небудь іншому, крім моделей Citroën DS або SM.

Але великих доходів екстравагантність не приносила. До середини 70-х років на тлі нафтової кризи, оригінальні, але що споживають багато палива, моделі Citroën почали погано продаватися. Компанія була змушена «стати як усі», надовго втративши при цьому свій імідж сміливого новатора.

Citroën GT (концепт)

У 1974 році чисто прагматичні міркування послужили причиною для її об'єднання з Peugeot. Завдяки цьому союзу Citroën, звичайно, врятував собі життя, але практично повністю втратив свою індивідуальність.

90-ті і до нашого часу

Лише на початку 90-х років, коли в автомобільний світ повернулася мода на оригінальність, Citroën, як один з основоположників екстравагантного та оригінального стилю, сміливо кинувся в бій.

Кардинально ж стан справ змінилося в 1997 році, з приходом на посаду генерального директора концерну Жана-Мартіна Фольца (Jean-Martin Folz), який вирішив «оздоровити» фінансовий бік підприємства, направивши всі сили на творчу конструкторську діяльність, щоб внести максимальну кількість відмінностей в автомобілі двох представляються концерном марок. Для Citroën подібне рішення стало воістину початком відродження.

За останні роки модельна гамма автомобілів Citroën повністю оновилася. Абсолютно всі моделі отримали новий стильний дизайн і вдосконалені технічні характеристики, що дозволило концерну Citroën домогтися постійного і динамічного зростання продажів: на 52% за останні п'ять років!

У 2000 році Citroën перевершив свій власний рекорд продажів за всю історію свого існування, продавши більше 1 мільйона автомобілів. І це не межа, оскільки динамічні показники приросту продажу збереглися і зараз, незважаючи на той факт, що загальносвітовий попит на автомобілі протягом останніх років постійно скорочується.

Журнал Forbes назвав главу концерну PSA Жана-Матріна Фольца бізнесменом 2001 року, відзначивши його вміння, правильно розставивши пріоритети, в найкоротші терміни відновити прибутковість підприємства і вивести його прибутковість на високі показники. У 2002 році вже більше 1 312 000 покупців сіли за кермо нових автомобілів з «подвійним шевроном».

Лінійка «С», яка стартувала седаном середнього класу C5, буквально за кілька років розрослася до розмірів модельного ряду передових німецьких виробників. Мінівен C8, компактні хетчбеки C4, C2, мрія московських водіїв C3, крихітний C1 і, нарешті, гігантський люкс-седан C6, який, можливо, повторить успіх легендарної «Богині» Citroen DS.[1]



Запчасти  Citroen Наша страница на фейсбуке Подписывайся!!! Будь в Курсе!! все о запчастях и авитомобилях  Citroen

Группа запчасти  Citroen Наша группа по запчастям на автомобили  Citroen.Подписывайтесь. чтобы быть в курсе!! Обзоры запчастей и машин  Citroen

Выводить: 10 30

Вкладыши шатунные Peugeot 205 +0.30

Параметры: Завышение размера [мм]: 0,3 номер компонента: 62045RA Комментарии поставщиков: Glyco - 01-4173/40.30MM - Вкладыши шатунные - Peugeot;Citroen; - 77088618;01-4173/40.30MM;7901060644;060657;359863030;7701348424;7701459817;60644;060644;35986030;; - Citroen/Peugeot 1.1/1.4/1.6 -2010 GLYCO - 01-4173/40.30mm - Вкладышы шатунные - CR4493AM + F462045RA - 060644 + 0606-57 + 35986030 + 35986-3030 + 7701348424 + 7701459817 + 7901060644 + 7-901-060-644 GLYCO - 01-4173/4 0.30MM - Вклад.шатун.ком/кт +0.30 Оригинальные номера производителей (OEM): Производитель Оригинальный номер CITROEN / PEUGEOT 77-01-459-817, 60644, 7901060644, 060644, 0606-57, 35986030, 35986-3030, 77-01-348-424Номера производителей неоригинальных запчастей (кроссы): Производитель Номер запчасти AE AEB45580.30mm

Производитель: GLYCO (Швейцария)

В наличии
585 грн.
4428

Подшипник ступицы Peugeot T 306, 309 передний (на колесо) (пр-во FAG)

Параметры: Внешний диаметр [мм]: 72 Ширина (мм): 33 Внутренний диаметр: 35 Комментарии поставщиков: FAG - 713650160 - Набор ступичных подшипников - R15914 + 5914 - 8671006220 - PEUGEOT 106 91-, 205 83-, 306 [-ABS] 2/93-, 309 86-92, CITROEN Saxo/Xsara/AX/ZX 4/91-97, C15 85-98 FAG - 713650160 - "Подшипник ступицы 713650160" FAG - '713650160 - Подшипник передней ступицы Оригинальные номера производителей (OEM): Производитель Оригинальный номер CITROEN / PEUGEOT 3350.17, 95654076 RENAULT 8671006220Номера производителей неоригинальных запчастей (кроссы): Производитель Номер запчасти 555 416.18.32 AJUSA 3350.17, 95654076 GKN-SPIDAN 0.026536 IPD 30-5016 KOLBENSCHMIDT 4758987 QUINTON HAZELL QWB798 RUVILLE 5914 SKF VKBA882 SNR R159.14

Производитель: FAG(Польша)

В наличии
699 грн.
4415

Фильтр масляный Fiat Brava, Marea, Doblo 1,9TD

Параметры: Внешний диаметр [мм]: 76 Внешний диаметр [мм]: 80 Толщина [мм]: 89 Внешний диаметр [мм]: 78,2 Исполнение фильтра: Накручиваемый фильтр необходимое количество: 1 Вес [кг]: 0,34 с прокладкой Комментарии поставщиков: FEBI - 31300 - Фильтр масл 1109.N2 FEBI - 31300 - 31300F_фильтр масляный! \ Citroen C4 2.0 16V 04>/C5 1.8 16V/3.0/2.2HDi 04>,Peugeot 407 1.8-2.2 FEBI - 31300 - Фильтр масл 1109.N2 Оригинальные номера производителей (OEM): Производитель Оригинальный номер CITROEN / PEUGEOT 1109.N4, 1106.X6, 1109.J9, 1109.N3, 1109.N2, 1109.S7, 1109.AP, 1109.S8, 1109.K7, 1109.N5, E149003, E149130, 1109.87 FIAT / LANCIA / ALFA 46805832, 7571543, 9456000927, 9628173380, 46468378, 60813507, 9567205780, 7604770, 9456000220, 71736158, 71753854, 07571543Номера производителей неоригинальных запчастей (кроссы): Производитель Номер запчасти Производитель Номер запчасти 1A FIRST AUTOMOTIVE L40126, L40042, L40525, L40352, L40202 ALCO FILTER SP-953, SP-918, SP-948, SP-986 ASAM 30567, 30570

Производитель: Febi (Германия)

В наличии
192 грн.
4150

Датчик давления масла (черн.) (0,6bar) Citroen AX

Датчик давления масла (черн.) (0,6bar) Citroen AX Параметры: Размер резьбы: M16x1.5 Точка включения [бары]: 0.50 Функции комбинированного переключателя: Устройство с размыкающим контактом Комментарии поставщиков: Vernet - OS3506 - Датчик давления масла VERNET - OS3506 - Датчик давления масла - CI Berlingo 96-11, Saxo 96-04, Xsara 97-00; PE 206 (98-07), Partner 96-; - 047919081; 113114; 113145; 115094201; 116094202; 1646357; 62918565; 86GB9278AB; 91040130; 91521113; 9152111480; NUC10008 OS3506 - Датчик давления масла CITROEN, PEUGEOT OS3506 - VERNET Оригинальные номера производителей (OEM): Производитель Оригинальный номер CITROEN / PEUGEOT 1131-45, 1131-14, 91040130, 91521113 FORD 86GB9278AB, 1646357 TALBOT 9104013080 VAG 047919081, 115-094-201, 116-094-202Номера производителей неоригинальных запчастей (кроссы): Производитель Номер запчасти Brake ENGINEERING SOB813 FACET 70124, 1800124, 70021, 1800021 FAE 11630, 11270 FEBI BILSTEIN 18565 METZGER 0910035, 0910014 QUINTON HAZELL XOPS86,

Производитель: Vernet (Франция)

В наличии
135 грн.
4111

Сальник клапана Dacia Logan 1.4

Сальник клапана Dacia Logan 1.4 - FEBI BILSTEIN (Германия) 03281 Параметры: Материал: резина/металл Внешний диаметр [мм]: 7 Диаметр стержня клапана [мм]: 7 Вес [кг]: 0,002 Внешний диаметр [мм]: 12 Внутренний диаметр: 5,5 Комментарии поставщиков: FEBI - 03281 - Колпачок маслосъёмный AUDI/VW/SKODA/BMW/RENAULT/VOLVO/SAAB 7мм - VAG - 027109675 FEBI - 03281 - Сальник клапана FEBI - 03281 - Колпачки м/с FEBI 03281 VW BMW Оригинальные номера производителей (OEM): BMW 11341288544 CITROEN / PEUGEOT 0956.19, 0956.28, 956.28, 956.19 FIAT / LANCIA / ALFA 7553616, 7583144, 07583144, 7581344 NISSAN 13207-6F901, 13207-6F900 VAG 027109675 Номера производителей неоригинальных запчастей (кроссы): AJUSA 12005300 AUTOMEGA 301090675027, 301090675026 CORTECO 12015802, 19036125, 19036505, 19036429, 12015153, 19036422, 19036421, 12014671, 12015602, 19033984, 19036013, 19036017, 19036124, 19025682, 19025685, 19026338 ELRING 701.289 ELWIS ROYAL 1644202 FAI AutoParts VSK238 FE

Производитель: Febi (Германия)

В наличии
16 грн.
3932

Свеча накала Ford Mondeo 1.8TD 93-96 M12x1.25

Свеча накала Ford Mondeo 1.8TD 93-96 M12x1.25 - ISKRA (Германия) 11721665 Оригинальные номера производителей (OEM): CITROEN / PEUGEOT 5962.J3 FIAT / LANCIA / ALFA 71735460, 98498630 FORD 7088988, 93FF6M090AA, 6132244, 6132246, 84FF6M090B2A, 89FF6M090AA IVECO 098498630, 98498630 Номера производителей неоригинальных запчастей (кроссы): AUTOMEGA 30700880988, 1112140319, 30601320246, 3012140319, 30159001000081, 30601540593 BERU GV631, 0100226186, GV666, 0900102054, GN909, GN918, GN927, GV661, 0100221132, 0100221144, 0100221146, 0100226198 BOSCH 0250202018, 0250202001 CHAMPION CH201, CH147, CH79, CH147/002, CH189/002, CH79/002 DENSO DG-004, DG-123 FIRST LINE FGP137 FLENNOR FG9008, FG9025 HANS PRIES 300848, 300850 HIDRIA 13721006, 13721126, 13721638, 13721656, 13721665 JP GROUP EP3806, 1591800300 MAGNETI MARELLI 062582804304, 062407123312, 062580704304, 062500100304, 062900010304, 062407004312 MEYLE 0140201039, 7140200000, 7148600001 NGK 5915, HDS273, Y-910-R, 3873, 4751, 4791, 4479, 4290,
В наличии
135 грн.
3713

Свеча накала Ford Escort 1.6D 84-90 11V (M12x1.25/9s)

Свеча накала Ford Escort 1.6D 84-90 11V (M12x1.25/9s) - ISKRA (Германия) 11721006 Параметры: Внешняя резьба [мм]: M 12 x 1,25 Напряжение [В]: 11,5 Вес [кг]: 0,043 Ширина зева гаечного ключа: 12 Длина [мм]: 20 Длина [мм]: 66 Длина предупреждающего контакта: Способность к послесвечению Комментарии поставщиков: FEBI - 15962 - 15962 FEBI - F15962 - 7 088 988; - Свеча накала Febi - 15962 - Свеча накаливания Оригинальные номера производителей (OEM): CITROEN / PEUGEOT 5962.J3 FIAT / LANCIA / ALFA 71735460, 98498630 FORD 7088988, 93FF6M090AA, 6132244, 6132246, 84FF6M090B2A, 89FF6M090AA IVECO 098498630, 98498630 Номера производителей неоригинальных запчастей (кроссы): AUTOMEGA 30700880988, 1112140319, 30601320246, 3012140319, 30159001000081, 30601540593 BERU GV631, 0100226186, GV666, 0900102054, GN909, GN918, GN927, GV661, 0100221132, 0100221144, 0100221146, 0100226198 BOSCH 0250202018, 0250202001 CHAMPION CH201, CH147, CH79, CH147/002, CH189/002, CH79/00
В наличии
135 грн.
3712

Подушка двигателя правая Citroen AX - FLENNOR (Германия) FL5376-J

Подушка двигателя правая Citroen AX - FLENNOR (Германия) FL5376-J Параметры: Вес [кг]: 0.890 Сторона установки: справа CITROEN / PEUGEOT 184472, 91538407, 184438, 1844.92, 184392 Номера производителей неоригинальных запчастей (кроссы): BENDIX 046528B CORTECO 21652741 FEBI BILSTEIN 18744 LEMFÖRDER 19303 METZGER WM-G206 OPTIMAL F8-6487 QUINTON HAZELL EM2582 SASIC 8431921 VAICO V42-0107

Производитель: FLENNOR (Германия)

В наличии
399 грн.
3345

Подшипник ступицы передний Citroen Saxo 1.4 VTS - FEBI BILSTEIN (Германия) 11420

Подшипник ступицы передний Citroen Saxo 1.4 VTS - FEBI BILSTEIN (Германия) 11420 Параметры: Внутренний диаметр: 25 Ширина (мм): 37 Внешний диаметр [мм]: 52 Сторона установки: Задняя ось двусторонне необходимое количество: 2 Вес [кг]: 0,521 с осевой гайкой, стопорным кольц м и пылезащитным колпачком Комментарии поставщиков: FEBI - 11420 - Подшипник ступицы - 602314 + 602320 + R15919 + 5919 + 50/29 + 713650290 + VKBA961 + 374817 + 602320L + 11-147500001 + 12512 + BK388 + 769913 - 374817SK + 374817 "К-т подшипника ступицы пер OPEL Vectra A/Corsa A-B/Kadett E" - "11420 " - "FEBI" - "кт." - "1" FEBI - 11420 - К-т подшипника ступицы пер OPEL Vectra A/Corsa A-B - 3748.17 Оригинальные номера производителей (OEM): Производитель Оригинальный номер CITROEN / PEUGEOT 3748.17, 3748.17SK Номера производителей неоригинальных запчастей (кроссы): Производитель Номер запчасти A.B.S. 200012 AUTEX 806034 BEND

Производитель: Febi (Германия)

В наличии
696 грн.
3245

Клипса обшивки Citroen C3, C5,Berlingo­, Peugeot 206,306,607, Renault Scenic - ASAM (Румыния) 70956

Клипса обшивки Citroen C3, C5,Berlingo­, Peugeot 206,306,607, Renault Scenic - ASAM (Румыния) 70956 Комментарии поставщиков: PEUGEOT - 6991S6 - Клипса PEUGEOT/CITROEN - 6991.S6 - "Клипса 6991.S6" Citroen - 6991S6 - Клип - 6991S6 - 6991S6 Оригинальные номера производителей (OEM): Производитель Оригинальный номер CITROEN / PEUGEOT 6991S6

Производитель: Asam (Румыния)

В наличии
6 грн.
3153
1 2
Сообщить о появлении товара:
Данные успешно отправлены. Как только товар появится в наличии, Вы будете уведомлены об этом письмом на указанный Вами email
Ошибка. Проверьте правильность заполнения полей или попробуйте позже