Поиск
Мобильный: Киевстар 096-339-73-51
Мобильный: МТС 066-024-03-69
Мобильный: Лайф 063-076-90-94
Адрес: Киево-Святошинский р-н,г.Вишневое ул.Киевская,8
ICQ: 614765131
В корзине товаров: 0
Корзина пуста
Вход
Укажите свой email Введите корректный email
Укажите пароль
Вход через соц. сети:
Подписка на новости
Укажите свой email Введите корректный email
Указания по подтверждению подписки на новости магазина отправлены на Ваш email
Ошибка. Проверьте правильность заполнения полей или попробуйте позже
Главная > Citroen > Citroen AX

Citroen AX

Citroën (по-українськи вимовляється Сітроен) — французька автомобільна компанія. І є самостійним відділенням французького концерну PSA Peugeot Citroën.

Андре Сітроен (André Citroën) народився 5 лютого 1878 року в родині успішного підприємця. Його батько був співвласником підприємств, що займалися обробкою та продажем дорогоцінних каменів. Але не батько вчив Андре премудростям бізнесу. Коли майбутньому автомобілебудівнику було всього шість років, Леві Сітроен (Levi Bernard Citroën) покінчив життя самогубством. Втім, своїй родині він залишив чимало: величезну спадщину плюс зв'язки у фінансових і промислових колах Парижа.

Citroën C4F (1929)

У ті часи син звичайно продовжував справу батька. Але Андре торгівля не приваблювала. У 1889 році він вступив у Політехнічну школу і після її закінчення, у віці двадцяти трьох років, почав працювати в майстернях своїх друзів братів Естеном, де вироблялися деталі для паровозів.

У 1905 році Сітроен став компаньйоном Естеном, вклавши в справу все отримане від батьків спадок. Він налагодив на заводі випуск зубчастих коліс (шестерень) — набагато досконаліше тих, що робили конкуренти. Сконструював їх нікому не відомий польський механік-самоучка. А Сітроен вчасно помітив, що нова технологія дуже перспективна, і купив патент на її використання.

Citroën B11 Sport

Дуже швидко шестерні стали користуватися попитом на міжнародному ринку — у Лондоні, Брюсселі й навіть Москві, що приносило власникам фірми величезні прибутки. Звідси бере початок і емблема компанії у вигляді перевернутих букв «V», які схематично позначають конічні шестерні. У Франції цю емблему називають «подвійний шеврон».

Сітроен виконував на заводі обов'язки технічного й комерційного директора, і незабаром він перестав мати конкурентів. Ім'я молодого підприємця стало легендою й допомогло йому в 1908 році зайняти місце технічного директора на автомобільному заводі Mors.

Citroën 2CV

Сітроен і тут розвив бурхливу діяльність: залучив до роботи свіжі розуми, модернізував конструкцію автомобілів, що випускаються і запропонував знизити ціни на них. Успіх прийшов негайно. Продажі різко збільшилися.

Під час Першої Світової війни Сітроен знову довів свої здібності. Він поставив свій підприємницький талант на службу воюючої Франції й своїх ділових амбіцій. Бачачи, як погано французька армія забезпечується боєприпасами, він вступає в переговори з військовим міністерством і пропонує в тримісячний строк налагодити масштабне виробництво снарядів. Армійському начальству проект здається нездійсненним. Однак Сітроен переконав державу укласти з ним контракт.

Citroën SM

Гроші на будівництво нового заводу він зібрав досить швидко: 20% угоди авансувала держава, інші відсутні засоби вдалося взяти в кредит у друзів-промисловців і фінансистів.

І в лічені місяці буквально на порожньому місці, на паризькій набережній Жавель, виникають заводи по масовому виробництву зброї, що випускають більше снарядів, ніж усі інші підприємства країни разом узяті. Сам Сітроен пояснює свої успіхи всього одним словом: організація.

Ще в розпал бойових дій Андре Сітроен замовив інженерам креслення автомобіля, який згодом одержав його ім'я. І ось, після війни, коли замовкли гармати, у нього було все, щоб організувати і розгорнути власне автомобільне виробництво: досвід, висококваліфікована команда, виробничі приміщення, де раніше випускали снаряди, і величезні фінансові кошти, зароблені на військових замовленнях.

Citroën DS Cabrio

Він один раз відвідав Америку, де на заводах Форда познайомився з американськими методами виробництва автомобілів, і в 1919 році, спільно з конструктором Жюлем Саломоном (Jules Salomon), творцем мало успіх автомобіля Le Zebre, приступив до випуску автомобілів на колишньому збройовому заводі на набережній Жавель. Він прагнув до щоденного випуску 100 автомобілів.

На відміну від своїх європейських конкурентів, Сітроен побудував виробництво за американським принципом, почавши з випуску однієї-єдиної моделі. У той момент його основною метою було перетворення автомобіля з недоступною «дива» в масовий товар.

Малолітражки, що пропонуються споживачам за низькою ціною, розходилися як гарячі пиріжки. Поступово модельний ряд розширився, і за перші десять років роботи компанія збільшила випуск машин майже в 50 разів. Першою моделлю був тип А (Citroën А) з двигуном об'ємом 1,3 літра і потужністю 7,4 кВт (10 к.с.), випущений у травні 1919 року.

У таємниці від всіх Андре Сітроен розбирав на своєму заводі такі відомі американські автомобілі, як Buick, Nash, Studebaker, і вивчав на них можливі методи серійного виробництва. Фактично його Citroën А став одночасно і першим серійно виробляється автомобілем в Європі.

Citroën CX 2400 GTI 1978

За чотири роки виробництво досягло трьохсот автомобілів на день. Тоді ж Citroën виступив з новим, «народним» автомобілем 5 CV, який отримав назву Trefle («Трилисник»).

Сітроен також першим задумався про можливості далекоглядної реклами. Справа тому, що в 1925 році компанією Citroën було випущено понад 60 тисяч автівок, а в 1929-му — майже 100 тисяч.

Такі високі результати дозволили Citroën вийти на перше місце за обсягами виробництва у Франції, а потім і в Європі. Але зробити товар — це ще не все. Його ще потрібно продати. І, щоб залучити майбутніх споживачів, Сітроен розробив грандіозну систему реклами своїх машин і свого імені, що став автомобільною маркою. Його фірма налагодила випуск іграшкових «Сітроені», в точності повторювали великі машини для дорослих.

Щоб фірмовий знак заводів Сітроєна постійно був перед очима водіїв, по всій Франції були встановлені покажчики і дорожні знаки, увінчані «подвійним шевроном».

Citroën XM

Заради залучення потенційних клієнтів влаштовувалися так звані «рекламні пробіги» з віддалених районів Франції. По шляху проходження автомобілів фахівці компанії розповідали через гучномовці про особливості тієї чи іншої моделі Citroën.

Слова підкріплювалися помітними афішами, плакатами, цікавими вікторинами та лотереями, які організовувалися під час стоянок. В результаті від 3% до 15% відвідувачів виставок «на колесах» їхали додому на власних авто.

Демонстрацію товарів Сітроен взагалі вважає найкращою рекламою. «Виставки — найефективніший і найменш дорогий засіб реклами. Ні один із самих хитромудрих рекламних прийомів не може зрівнятися з демонстрацією продукції. Враження від побаченого на власні очі набагато багатшими від того, яке залишають кілька рядків у газеті», — вважав бізнесмен.

На рекламу Сітроен ніколи не шкодував грошей. Так, у 1929 році він побудував автомагазин, фасадом якого служила суцільна скляна вітрина заввишки в 21 метр і шириною в 10 метрів. Через цю прозору стіну, на яку пішло 19 тонн скла, можна було прямо з вулиці побачити безліч машин, розставлених на шести ярусах. Потім він заснував власну страхову компанію і заснував власні — жовті та блакитні — дорожні знаки.

Citroën BX TRD

Якось, почувши про одне англійською льотчика, котрий уміє виводити на небесному тлі букви за допомогою що залишається літаком білого сліду, Сітроен загорівся ідеєю намалювати на небі своє власне ім'я.

Трюк був виконаний: у небі з'явилися чотиристаметрові літери прізвища підприємця, що розтягнулися майже на п'ять кілометрів. Через кілька хвилин напис, на виготовлення якої були витрачені величезні гроші, розчинилася в повітрі. Але який ефект!

Citroën AX

Кульмінацією рекламних шукань бізнесмен, підкріплюються його особистим пихою, став проект «Ейфелева вежа» у вогні "". Встановивши на вежі 125 тисяч лампочок, компанія Сітроєна подарувала сучасникам незабутнє видовище. Один за одним на вежі спалахували десять зображень: силует Ейфелевої вежі, зоряний дощ, політ комет, знаки Зодіаку, рік створення вежі, поточний рік і, нарешті, прізвище Сітроен.

Андре Сітроен одним з перших повірив у міжнародне призначення автомобіля і підкріплював свою віру участю в самих авантюрних підприємствах, типу марафонської гонки по Сахарі або не менш важкого автопробігу по Азії.

На моделі В2 потужністю 14,8 кВт (20 к.с.) з напівгусеничного ходової частиною вперше вдалося прокласти шлях через пустелю Сахара, а на моделі С4 — проїхати Середню Азію і, згодом, арктичну частина Канади.

А своїм замовникам Сітроен посилав грамофонні платівки із записом реклами своїх автомобілів.

Citroën Xantia

Економічна криза на початку 30-х років послужив причиною занепаду діяльності Сітроєна. У 1933 році Сітроен вирішив повністю перебудувати заводи на набережній Жавель. Витративши величезні кошти, він здійснив реконструкцію в рекордно короткий термін — усього за 5 місяців.

На підприємстві загальною площею в 55 тис. кв.м була розміщена гігантська безперервна потокова лінія продуктивністю 1000 машин в день. Стільки в той час споживав весь французький автомобільний ринок.

Citroën Berlingo I

Але опанувала Сітроенів гігантоманія, в кінцевому рахунку, обернулася проти нього. Ахіллесовою п'ятою бізнесмена завжди була фінансова сторона справи. Він завжди жив боргами, залучаючи величезні інвестиції під свої ризиковані проекти. Його потреби в грошах постійно випереджали його фінансові можливості.

Заплатити за ризик довелося в 1934 році, наприкінці світової економічної кризи. Кредитори відмовили Сітроенів в нових позиках, а падіння попиту на автомобілі позбавило його можливості викрутитися за рахунок власних коштів.

Після декількох спроб знайти джерела фінансування Сітроен змушений був оголосити себе банкрутом. 60% акцій фірми отримав тоді концерн гумових виробів Michelin. Сітроен не дожив до успіху нового революційного проекту з переднім приводом, концепції якого фірма залишилася вірною до цього дня. Він помер у березні 1935 року. Його раптову кончину французькі газети пояснювали трьома причинами: "Пан Сітроен помер від невиліковної хвороби. Цілком можливо, що його відхід з життя прискорили що обрушилися на нього фінансові труднощі. Можливо, роль у цьому відіграла і смерть дочки ".

Citroën Xsara

Однак те, що бізнесмен зробив за 20 років, назавжди увічнити його ім'я. Воно як і раніше прикрашає автомобілі, що випускаються під однією з найвідоміших світових марок. «Якщо задум хороший, ціна не має ніякого значення», — говорив Андре Сітроен.

Citroën SM став плодом співпраці з відомою італійською компанією Maserati. Оснащений 170-сильним двигуном V6, гідропневматичної підвіскою та дисковими гальмами всіх коліс, SM став гідним купе класу GT.

Багато досягнень і перемог було в історії компанії Citroën та її знаменитих моделей. Але з пісні слова не викинеш — після майже 50 років тріумфу на автомобільному Олімпі компанії Citroën довелося пережити і прикрий період спаду.

Citroën C-Metisse (концепт)

Люди старшого покоління, які цікавляться автомобілями, напевно пам'ятають ті часи, коли перше місце серед французьких автомобілебудівників займав саме Citroën. Peugeot і Renault не дано було обігнати цю марку, як не дано було піднятися над буденністю традиційних моделей. Citroën ж для своїх автомобілів не скупився ні на передові технології, ні на оригінальний дизайн. Це були воістину гідні автомобілі.

У той час, до речі, жодному з французьких президентів не могла прийти в голову ідея — їздити на чому-небудь іншому, крім моделей Citroën DS або SM.

Але великих доходів екстравагантність не приносила. До середини 70-х років на тлі нафтової кризи, оригінальні, але що споживають багато палива, моделі Citroën почали погано продаватися. Компанія була змушена «стати як усі», надовго втративши при цьому свій імідж сміливого новатора.

Citroën GT (концепт)

У 1974 році чисто прагматичні міркування послужили причиною для її об'єднання з Peugeot. Завдяки цьому союзу Citroën, звичайно, врятував собі життя, але практично повністю втратив свою індивідуальність.

90-ті і до нашого часу

Лише на початку 90-х років, коли в автомобільний світ повернулася мода на оригінальність, Citroën, як один з основоположників екстравагантного та оригінального стилю, сміливо кинувся в бій.

Кардинально ж стан справ змінилося в 1997 році, з приходом на посаду генерального директора концерну Жана-Мартіна Фольца (Jean-Martin Folz), який вирішив «оздоровити» фінансовий бік підприємства, направивши всі сили на творчу конструкторську діяльність, щоб внести максимальну кількість відмінностей в автомобілі двох представляються концерном марок. Для Citroën подібне рішення стало воістину початком відродження.

За останні роки модельна гамма автомобілів Citroën повністю оновилася. Абсолютно всі моделі отримали новий стильний дизайн і вдосконалені технічні характеристики, що дозволило концерну Citroën домогтися постійного і динамічного зростання продажів: на 52% за останні п'ять років!

У 2000 році Citroën перевершив свій власний рекорд продажів за всю історію свого існування, продавши більше 1 мільйона автомобілів. І це не межа, оскільки динамічні показники приросту продажу збереглися і зараз, незважаючи на той факт, що загальносвітовий попит на автомобілі протягом останніх років постійно скорочується.

Журнал Forbes назвав главу концерну PSA Жана-Матріна Фольца бізнесменом 2001 року, відзначивши його вміння, правильно розставивши пріоритети, в найкоротші терміни відновити прибутковість підприємства і вивести його прибутковість на високі показники. У 2002 році вже більше 1 312 000 покупців сіли за кермо нових автомобілів з «подвійним шевроном».

Лінійка «С», яка стартувала седаном середнього класу C5, буквально за кілька років розрослася до розмірів модельного ряду передових німецьких виробників. Мінівен C8, компактні хетчбеки C4, C2, мрія московських водіїв C3, крихітний C1 і, нарешті, гігантський люкс-седан C6, який, можливо, повторить успіх легендарної «Богині» Citroen DS.[1]



Запчасти  Citroen Наша страница на фейсбуке Подписывайся!!! Будь в Курсе!! все о запчастях и авитомобилях  Citroen

Группа запчасти  Citroen Наша группа по запчастям на автомобили  Citroen.Подписывайтесь. чтобы быть в курсе!! Обзоры запчастей и машин  Citroen

Выводить: 10 30

Свеча Citroen Berlingo 1.4 i EYQUEM RFN58LZ (7Q,5G) - CITROEN / PEUGEOT (Франция) 5960F0

Свеча Citroen Berlingo 1.4 i EYQUEM RFN58LZ (7Q,5G) - CITROEN / PEUGEOT (Франция) 5960F0 Комментарии поставщиков: CITRO?N - 5960F0 - Свеча зажигания PEUGEOT/CITROEN - 5960.F0 - "Свеча зажигания 5960.F0" PEUGEOT - 5960F0 - Свеча Зажигания /POUR 596015/== n59627p Оригинальные номера производителей (OEM): CITROEN / PEUGEOT 5960F0 Номера производителей неоригинальных запчастей (кроссы): ASAM 30530 AUTOMEGA 3012110273, 1012140144 BOSCH 0242235666 DENSO K20PR-U FEBI BILSTEIN 13424, 13423, 13518 FLENNOR FSP10003 VALEO 246851
В наличии
189 грн.
2839

Свечи зажигания PLUS FR7DE +8 Citroen AX - BOSCH (Германия) 0242235912

Свечи зажигания PLUS FR7DE +8 Citroen AX - BOSCH (Германия) 0242235912 Параметры: Количество полюсов: 1 Ширина зева гаечного ключа: 16 Длина резьбы [мм]: 19 Зазор между электродами [мм]: 3 шаг резьбы [мм]: 1,25 Внешняя резьба [мм]: 14 Момент затяжки [Нм]: 28 Количественная единица: комплект Расстояние между электродами: 0,9 Комментарии поставщиков: Bosch - 0 242 235 912 - FR7DC+ 4ШТ. (+8) BOSCH - 0242235912 - Свечи fr 7 dc+ 4шт. - FR7DC+ BOSCH - 0242235912 - Свеча зажигания FR7DC+ 4шт. (шт.) - Свеча зажигания FR7DC+ 4шт. (шт.) Номера производителей неоригинальных запчастей (кроссы): ASAM 30530 AUTOMEGA 3012110273, 1012140144 BERU 0002335707 BOSCH 0242235666 NGK 4856, 3783 PATRON SPP3026 VEMO V99-75-0025

Производитель: Bosch (Германия)

В наличии
289 грн.
2837

Пробка поддона сливная Peugeot 306 - SASIC (Франция) 1630210

Пробка поддона сливная Peugeot 306 - SASIC (Франция) 1630210 Параметры: Длина [мм]: 12 для оригинального номера: 016393 Размер резьбы: 16x1.5 Комментарии поставщиков: SASIC - 1630210 - Пробка масл.поддона M16x1,5 - 1630210 Sasic - 1630210 - Пробка поддона сливная SASIC - 1630210 - SAS1630210_[016321] !пробка поддона/ Peugeot 306/405/406, Renault R19/Clio/Laguna/Megane M16x1,5mm - 016321/016321 Оригинальные номера производителей (OEM): CITROEN / PEUGEOT 016393, 7703075348, 016321 RENAULT 7703075210, 7903075033 ASAM 30385
В наличии
29 грн.
2587

Сальник 32x50x10 CITROEN AX- SASIC 1213243

Сальник 32x50x10 CITROEN AX- SASIC 1213243 Параметры: для оригинального номера: 312124 Внутренний диаметр: 32 Внешний диаметр [мм]: 50 Сторона установки: справа Толщина [мм]: 10 Комментарии поставщиков: Sasic - 1213243 - Сальник КПП CITROEN/PEUGEOT 32x50x10 SASIC - 1213243 - "Сальник 1213243" Оригинальные номера производителей: Производитель Оригинальный номер CITROEN / PEUGEOT 312124

Производитель: Sasic (Франция)

В наличии
140 грн.
2380

Комплект подшипника ступицы колеса PEUGEOT 205 -- SNR FC12025S09

Комплект подшипника ступицы колеса PEUGEOT 205 -- SNR FC12025S09 Параметры: Ширина (мм): 37 O отверстия [мм]: 25 Внешний диаметр [мм]: 52 Комментарии поставщиков: SNR - R159.19 - Подшипник зад.PEUGEOT 206,306/CITROEN XSARA N0,N1 без АБС - PEUGEOT - 3748.17 SNR - 'R159.19 - Подшипник задней ступицы Оригинальные номера производителей: Производитель Оригинальный номер CITROEN / PEUGEOT 95496453, 95654078, 95608940, 73027, 3748-17, 9559222680 DACIA 6001539074
В наличии
550 грн.
2271

Комплект тормозных колодок, диско - KLAXCAR FRANCE 24530z

Комплект тормозных колодок, диско - KLAXCAR FRANCE 24530z Дополнительный номер: 21289 21179 168 0 5 21179 Высота [мм]: 60,6 Тормозная система: Teves Датчик износа: с интегрированным датчиком износа Толщина [мм]: 16,8 WVA номер: 21179 Номер технической информации: 21179 168 0 5 Ширина (мм): 71,9 Комментарии поставщиков: TEXTAR - 2117902 - Колодки торм. CITROEN AX 86-97 перед.к-т TEXTAR - 2117902 - Колодки торм. Оригинальные номера производителей: Производитель Оригинальный номер CITROEN / PEUGEOT 95650938, E172181, E172169, E172007, 95650937, 95646300, 95619602, 95619601, 442794, 425321, 425284, 95658938, 95658617, 95650936, 95650935, 95647611, 95619603, 95619550, 95619549, 95569340, 425090

Производитель: Klaxcar France

В наличии
205 грн.
2162

Подшипник ступицы задний Dacia Solenza - CX (Польша) CX103

Подшипник ступицы задний Dacia Solenza - CX (Польша) CX103 Параметры: Ширина (мм): 37 Высота [мм]: 52 Диаметр [мм]: 25 Сторона установки: задний мост Комментарии поставщиков: CX - CX103 - Подшипник ступицы CITROEN XSARA/PEUGEOT 106/205/306 зад. CX - CX103 - "Подшипник ступицы CITROEN XSARA 97-04 задний CX103" CX - CX103 - Подшипник ступицы CITROEN XSARA 97-04 задний Номера производителей неоригинальных запчастей (кроссы): Производитель Номер запчасти FAG 713650290 RUVILLE 5919 SKF VKBA961 SNR R159.19

Производитель: Asam (Румыния)

В наличии
395 грн.
909

Фiльтр топливний MS-613 Dacia Logan, Great Wall Hover,Skoda Felicia,Opel Ascona B, C, Astra F,

Фiльтр топливний MS-613 Dacia Logan, Great Wall Hover,Skoda Felicia,Opel Ascona B, C, Astra F, MS (Нiмеччина) Параметры: Внутренний диаметр 2 (мм): 8 Внутренний диаметр 1(мм): 8 Высота [мм]: 137 Исполнение фильтра: Накручиваемый фильтр Наружный диаметр 1 [мм]: 57 Оригинальные номера производителей: Производитель Оригинальный номер CITROEN / PEUGEOT 5470530, 91470530, 95470530, 1564-87 FIAT / LANCIA / ALFA 5984093, 7606404, 4435144 ISUZU 8-25055-364-0, 8-25121-778-0 JAGUAR CAC-2264 NISSAN 16400-9F900 OPEL 818512, 818541, 90169150, 818501 PORSCHE 923.094.906.28 RENAULT 7700582693 VAG 6N0201511A, 6N0201511, 6N0201211 VAUXHALL VFF516, 25121785

Производитель: Master-sport(Польша)

В наличии
100 грн.
194
1 2
Сообщить о появлении товара:
Данные успешно отправлены. Как только товар появится в наличии, Вы будете уведомлены об этом письмом на указанный Вами email
Ошибка. Проверьте правильность заполнения полей или попробуйте позже