Вперше сімейство невеликих вантажопасажирських і вантажних фургонів Renault Kangoo (Kangoo по-французьки - «Кенгуреня») було представлено публіці в 1997 році, а серійне виробництво моделі почалося в 1998-му. Конструктори компанії серйозно підійшли до розробки Kangoo, зробивши все, щоб нова машина стала одним з лідерів у своєму класі. Так, якщо у попередника - моделі Renault Express (Rapid) - корисний об'єм кузова становив 2.6 м3, То у «кенгурятка» він збільшився до 3.0 м3, А в подовженому виконанні Kangoo Maxi - до 3.5 м3.
Слід зазначити, що французи відмінно впоралися з поставленим завданням: до початку 2002 року Renault продав більше мільйона своїх Kangoo.
Восени 2001 року компанія освоїла випуск повнопривідної версії машини, що отримала назву Kangoo 4x4. Крім всіх провідних коліс, модифікація 4х4 отримала також і збільшений до 200 мм дорожній просвіт.
У 2002 році для Renault Kangoo стали пропонувати новий турбодизель 1.9 dCi з безпосереднім упорскуванням, що розвиває 80 к.с.
У 2003 все сімейство Kangoo зазнало модернізації. Оновлені машини стали відрізнятися від раннього варіанту іншим оформленням передка: з'явилися нові каплевидні фари, радіаторні грати в новому фірмовому стилі Renault. У тому ж році для Renault Kangoo стали пропонувати нове покоління 1.5-літрових турбодизелів.[1]
У 2005 році модель знову модернізували.
У 2007 році дебютувала нова генерація моделі Kangoo. Але Kangoo першого покоління - все ще продовжує випускатися, оскільки, завдяки своїй вигіднішій ціні, користується незмінним успіхом