Citroën XM — автомобіль верхнього середнього класу від французького автовиробника Citroën, який виготовлявся з весни 1989 до осені 2000 року. Хетчбек XM ("Berline") розроблений в Ренні (Бретань) Франція, восени 1991 року представлений універсал ("Break"), який вироблявся компанією Heuliez.
Як і Citroën DS, Citroën GS та попередня модель Citroen CX XM оснащався гідропневматичною підвіскою Hydractive. Вона зробила XM першим серійним автомобілем з підвіскою зелектронним управлінням.
Історія
XM був розроблений на трьох конструкторських бюро: Citroën, Peugeot і агентстві Bertone. Безпомилковий подібність з тілом лінії Citroën SM , купе, який був побудований влітку 1970 р. до весни 1975 року.
Він був представлений на IAA у Франкфурті у вересні 1989 року в тому ж році було продано 2000 примірників у Федеративній Республіці Німеччина. Також XM обраний автомобілем 1990 року. В 1991 і 1992 роках, читачі журналу Auto Motor Und Sport, присвоїли XM титул "краще імпортних автомобілів у своєму класі".
Перша серія (Y3) вироблявся з травня 1989 по липень 1994 року, другий (Y4) з серпня 1994 по жовтень 2000 року.
Спочатку XM виготовлявся тільки як хетчбек. З листопада 1991 року він почав продаватися в версії універсал з великим багажником під назвою XM Break.
XM була запропонована виробником як лімузин. XM Break був перебудований в машини швидкої допомоги і катафалки.
Електроніка в серії Y3 була переглянута двічі. Друга серія Y4 XM з підвіскою Hydractive II вважається зрілою і надійною.